Black Friday - FAQ

 

Wanneer begint de sale en wanneer eindigt hij?

De Under Armour Black Friday en Cyber Week Sale begint op 22 november 2024 en eindigt op 3 december 2024.


Waar kan ik gear vinden die deel uitmaakt van de Black Friday en Cyber Week Sale?

Alle gear is te vinden op de pagina's voor Black Friday en Cyber Week. Klik hier om de selectie in de sale te bekijken.


Kan ik de Black Friday en Cyber Week-korting combineren met een andere voucher/couponcode?

Black Friday en Cyber Week-kortingen kunnen niet worden gecombineerd met andere vouchers, coupons en kortingen.


Kan ik mijn korting opnieuw gebruiken als ik mijn aankoop retourneer?

Als je ervoor kiest om je spullen terug te sturen en buiten de promotieperiode opnieuw te bestellen, kunnen we geen gear tegen dezelfde prijs aanbieden.


Mijn kortingscode werkt niet, hoewel alle producten in mijn mandje deel uitmaken van de Black Friday/Cyber Week Sale.

Ook al is een product in de sale, sommige kleurencombinaties zijn misschien niet afgeprijsd. Controleer of de kleur die je hebt gekozen in de sale is.


Hoe lang duurt de verzending?

Tijdens Black Friday en Cyber Week kan het iets langer duren voor je gear wordt verzonden. Bedankt voor je begrip en geduld. Klik hier voor onze actuele verzendinformatie.


Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?

Je ontvangt een geautomatieseerd bericht zodra je bestelling is verzonden. Bekijk hier onze levertijden (houd er rekening mee dat de verzending tijdens promotiemomenten langer kan duren). Blijf je bestelling hier volgen. Als je je bestelling niet kunt volgen, neem dan contact met ons op.


Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Zodra je je bestelling hebt geplaatst, proberen we die zo snel mogelijk te verwerken. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om je geplaatste bestelling te annuleren of te wijzigen. Als je bepaalde gear niet wilt houden, kun je deze retourneren. Raadpleeg ons gedeelte over retourzendingen voor meer informatie.


Kan ik mijn Black Friday-bestelling ruilen?

Op dit moment kunnen we geen producten ruilen. Je kunt je gear echter altijd retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen. Houd er rekening mee dat we niet dezelfde prijs kunnen garanderen als je opnieuw bestelt.


Wat is het retourbeleid tijdens Black Friday en Cyber Week?

Het Under Armour-retourbeleid blijft hetzelfde als normaal tijdens Black Friday en Cyber Week. Raadpleeg onze Veelgestelde vragen over normale retourzendingen .


Hebben jullie mijn retourzending ontvangen?

Je ontvangt een e-mail ter bevestiging wanneer je retourzending is verwerkt (dit kan tot 14 werkdagen duren). Bewaar je retourbewijs.


Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Het duurt tot 14 werkdagen om je retourzending te verwerken. Je wordt per e-mail op de hoogte gebracht wanneer de terugbetaling is goedgekeurd (kijk ook in je map met junkmail). Na ontvangst van de retourbevestiging per e-mail kan het tot 5 werkdagen duren voordat je je geld terugkrijgt, afhankelijk van de gebruikte betaalmethode. Denk eraan dat we na 60 dagen geen retourzendingen meer accepteren.


Hoe lang duurt het voordat ik iets van de klantenservice hoor?

Door het toegenomen aantal contacten kan het zijn dat het iets langer duurt voor je antwoord krijgt van onze klantenservice. Als je een bevestigingsnummer hebt ontvangen voor je aanvraag, dan mag je ervan uitgaan dat we ermee bezig zijn en dat we zo snel mogelijk contact me je opnemen. We stellen je geduld op prijs.


Ik kon geen antwoord op mijn vraag vinden in de Veelgestelde vragen. Wat is de volgende stap?

Bekijk onze algemene Veelgestelde vragen, of neem gerust contact op met onze klantenservice.

LIVE CHAT Ma-Zon van 9.00 tot 17.00 uur

 

WHATSAPP +31611269614Ma-Zon van 9.00 tot 17.00 uur

 

TELEFONISCHE ONDERSTEUNING

00800-82766871 Ma-Wo van 9.00 tot 12.00 uur